Ajattelin tässä kirjottaa taas vähäsen. Mulla on bestis, tai oikeestaan tavallaan kaks, mut se toinen ei ehkä oo ihan niin läheinen ku se toinen. No sillä bestiksellä on blogi Bloggerissa, tai on kyllä mullakin, mut tein tänne tälläsen vähänku päiväkirjablogin. halfprincess.blogspot.com on sen mun bestiksen blogi, ja mun on draamadreamstyle.blogspot.com. Niitä voi kyllä käydä kattomassa, mut aion tehä tästä blogista paremman blogin ku tosta toisesta, koska en aio salata mitään muuta ku nimet ja paikkakunnan. Kerron kaiken yksityiskohtaisesti, laitan jotain mun piirrustuksii, neulomuksii ja ompeluksii, koska mä tykkään niitten tekemisestä. voisin ottaa mun joululahjoista kuvii ja laittaa niit tänne. 

    No alotetaan pienen suuren elämän yksityiskohtainen kertominen tästä. Kerron vaikka ensin mun ihastuksesta. Sillä on ihanat kiharat hiukset ja se on semmonen aika hopparityylinen mut tosi söpö ja lihaksikas ja hyvännäkönen. Se on tosi kiva, ja se voi ehkä olla ihastunu muhun, koska se aina juttelee mulle ja hymyilee kanssa. Mut se tekee silleen välillä muillekkin. Mut sit jos mä istun ennen tuntii luokan oven vieressä, ni se aina laittaa reppunsa mun viereen. Se on tosi sulosta. Mut mä en koskaan voi olla varma, enkä uskalla tehä alotetta, koska pelkään et se hylkää mut. Meil on aika paljon yhteistä. Molemmat on harrastanu lentopalloo, tosin se kyl harrastaa vieläki, molemmat on hyvii koulussa, varsinki matikassa, kumpikaan ei oo vielä seukannu yms. Pääasialline yhteisyys on se et molemmat on luokan hyvännäkösimmät, tai niin mä ainakin uskon, ku kaikki aina kattoo mua sillä silmällä, ja no se nyt ainaki on mun mielestä.